četrtek, 18. april 2019

Pirhi - četrtič


Danes je nastal še en - das masa, stiropor jajček (večji) - samostoječ.
Predhodno sem  naredila že enega in je tako navdušil sorodnico, da me je prosila za enega, da ga bo uporabila za dekoracijo v nedeljo pri zajtrku.

Da ne znam čisto "pokopirat" sebe je jasno, tokrat sem naredila samo eno mačeho, da je malo drugačen od prvega in seveda, unikaten.

Podstavka nisem barvala, sem ga samo prelakirala. Takole  izgleda


od strani


skupaj 




8 komentarjev:

  1. Samo gledam in občudujem. Fantastično - prava mojstrovina.

    OdgovoriIzbriši
  2. Se pridružujem Heleni, čudovita sta :-) . Lepe praznike!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vauu prekrasna sta Irena. Lepe praznike ti želim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Zvonka, tudi jaz želim tebi in tvojim lepe praznike
      lp

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Hvala Darja. Tudi tebi in tvojim lepe praznike.
      lp

      Izbriši