petek, 13. december 2013

Spet voščilnice ...

včerajšnji popoldanski čas je bil rezerviran za izdelavo voščilnic. Te mi vzamejo največ časa, saj prelagam papirje sem in tja. Nekako mi gre tole najtežje od rok. Čas, ko jih bo treba odposlat, se bliskovito bliža in rabim jih kar nekaj. Seveda jih malo še razdelim me domače "uporabnike", da jih napišejo. Vsako leto jih pišem svojim najbližjim, saj se mi zdi pisno voščilo na voščilnici najbolj primerno-osebno, tisto preko sms, mi res ne pomeni veliko, nekako "tuje" mi deluje, pa še starejši sorodniki niso vešči s telefoni.
Na zalogi sem imela izseke, ki sem jih dobila od svoje sodelavke - irta . Kako moje roke sestavijo drugače iz enakih izsekov, praktično vse enako..., to se vedno sprašujem, no, saj vem, da ima vsakdo svoj stil..., ampak včasih sem prav jezna nase, ker ne znam vsaj približno naredit tako kot druge....Saj vem, boste rekli, vsakdo ima svoj stil, svoj način, roke gredo po svoje, občudujem pa  mojstrice čestitkanja !!!!
Moja cerkvica na hribčku - občudovala sem jo že pri Irti in janja-jaal.

pa jelenček in izsek napisa, ki ga je oblikovala Irta

in še nekaj ostalih motivčkov.




Toliko zaenkrat v tokratni objavi. Lepo ustvarjajte in uživajte v tem kar počnete. Jaz to delam!
V soboto bova pa z Duško-Petrovko  na stojnici v Ivančni Gorici in če vas bo pot zanesla tja, lahko spijemo kako kavico ali kuhančka.

8 komentarjev:

  1. ja kaka proizvodnja, lepo ti je stekla, naj gre še v roke kupcev, ki cenijo domače delo toplih rok...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala irna. nekam počasi mi gre letos. veš pa kako je, kar se kupcev tiče. je najbolje, da kar doma ostanejo.
      lp

      Izbriši
  2. No, ta je pa dobra; mene pa v soboto ne bo doma, ti pa pri nas. Za povabilo v vaše konce hvala,; pridem, ko bo kaj več časa.
    Čestitke so pa zelo lepe, kljub temu, da se nimaš za mojstrico čestitkanja.

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala helena za ogled in komentar. ja škoda za soboto, pa drugič.
    bova pa tudi 21.12., mogoče se vidimo takrat.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasne su čestitke! Spavaš li ti uopće ovih dana? Kod tebe radovi izlaze kao iz tvornice Djeda Mraza! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. gordana, hvala. istina je da ne mogu spavati pa zatim radim, hahaha.
      mogla bi biti njegov pomagč.
      lp

      Izbriši
  5. Dobre so , ampak vasica je p a najboljša - tudi jaz sem jo že občudovala pri Janji. Res je prekrasna. lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mojca hvala. res je tale vasica prekrasen motivček,
      lp

      Izbriši