sreda, 11. julij 2018

Moja "gradnja"

se je spet začela in vesela sem, da sem  po zelo dolgem času spet začela ustvarjati svoje "hiške, ki so skoraj "hiše", saj ti slemenjaki merijo tudi 45 cm v višino in manjši, ki je videti na sliki, tehta mislim, da več kot 8 kg.

Ustvarila sem eno v duhu primorskih hiš, dve pa na tak starinski način, ki mi je ljub pri ustvarjanju z das in opekami.

Izpadlo pa je takole




Do naslednjič lep pozdrav in pohvala vsem za vaše pridno ustvarjanje

 

6 komentarjev:

  1. Te quedaron preciosas las dos, me encanta este trabajo.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gracias Marta por visitar mi blog y comentar. Saludos desde Eslovenia

      Izbriši
  2. Ooo, teh mojstrovin pa se res že dolgo nisi lotila, a ne? Pa so tako čudovite hiške, da jih kar ne morem nehat občudovati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Helena. Res je, ne vem , če ni že kar nekaj let nazaj. Sem pa vesela, da roke še vedno grejo v to smer.
      Lp

      Izbriši
  3. WAW, tole so res umentnine! V stilu stoj in glej sedaj skrolam gor in dol in se slinim :)

    OdgovoriIzbriši