nedelja, 3. marec 2019

Pomladna košara iz vej kivija



ker so me zadnje čase zares prevzele dekoracije,  se poskušam v različnih stvareh.
Dobila sem veje kivija, ki so tako super zvite, da sem jih morala imeti.

Naredila sem nekako košarico, ki bo služila za velikonočno dekoracijo - notri sem sedaj položila jajček, ki sem ga že pokazala - prekritega z mahom.

Sicer imam namen dati notri mini jajčka prepelic (kar umetna), samo nisem prišla še do trgovine.
Dokler se dokončno ne pozdravim, ne grem naokoli po kak nov virus.

Takole sem naredila :



tule pa je jajček med vejami pod hiško. Sicer ne vem, katera varianta je boljša ? Kaj menite vi?




Toliko tokrat - do naslednjič lep pozdrav vsem!


6 komentarjev:

  1. Vščekam. Meni je z aodtenek bolj všeč druga varianta,ko je jaček dvignjen :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ne-ja za mnenje - ker se nikakor ne morem dokončno odločiti, ga bom prestavljala in ko dobim mini jajčka, mogoče celo odstranila in zgoraj pri hišici naredila mini gnezdece.

      lp

      Izbriši
  2. Super ti takole ustvarjaš razne dekoracije in te veje kivija so res enkratne. Meni je prva varijanta malo bolj všeč, a saj veš, to je stvar vsakega posameznika. Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Zvonka za mnenje, bom imela nekaj časa dol, nekaj časa gor, ko pa dobim mala jajčka, pa spremenim in ponovno pokažem.

      Hvala, vsako mnenje šteje!

      lp

      Izbriši