nedelja, 1. marec 2020

Ustvarjanje z vnučko



Zadnje čase res bolj malo ustvarjam. Svoje sem nekako postavila v kot, toliko bolj z veseljem, pa ustvarjam s svojo šest letno vnučko.

Kadarkoli pride, je prvo kar reče: A bova kaj ustvarjali? Imaš DAS  babi? In seveda, da jo imam še vedno na zalogi.

Tokrat sva šli na temo samorogcev in na veliko noč. Mislim, da so nama uspeli kar lepi izdelki. Jaz sem jih še polakirala, da bodo bolj obstojni.

Lahko bodo prav lepi magnetki za na hladilnik.

Takole nama je uspelo:








12 komentarjev:

  1. Pridno sta ustvarjali in prav je, da se ji zdaj posvečaš in da imata skupno veselje. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Zvonka. Res me razveseljuje njena družba.
      lp

      Izbriši
  2. Neprecenljivo prenašanje ustvarjalnih sposobnosti na nove rodove. jaz vama zaploskam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala. S srcem in veseljem to počnem.
      Lp

      Izbriši
  3. Iz srca rada prebiram objave, kjer moči združita babica in vnučka. Prelepo sta ustvarjali.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Res je pravi užitek in sreča, da lahko to počnem!
      lp

      Izbriši
  4. Vidve pa res nista kar tako - fantastični magneti, sploh tisti s samorogi so mi TOP. Všeč, mi je, da si vzameš čas in ustvarjaš z vnukinjo in tako prenašaš svoje znanje naprej :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ne-ja, res imam srečo, da je Zoja navdušena nad ustvarjanjem. Upam, da bo to popotnica za naprej.
      lp

      Izbriši
  5. Bravo za ustvarjalki. Kako lepi izdelki so nastali med druženjem. Kar tako naprej. pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tamara, res me veseli, da rada počne to in da ima ljubezen do ročnih spretnosti.
      lp

      Izbriši
  6. Qué bonitos trabajos de Pascua, te han quedado geniales.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši