petek, 30. oktober 2020

USTVARJANJE Z VNUKINJO ZOJO

 

Ker so počitnice in so starši v službi, je "babi servis" dobrodošel, jaz pa vesela do neba, da je lahko pri meni. Sedaj imam kar dve v varstvu, poleg Zoje, še njeno enoletno sestrico Zalo.

Midve z Zojo izkoristiva vsak trenutek, ko Zala spi, da ustvarjava . Zoja obožuje das maso in vsakokrat, ko je pri meni, prvo vpraša: "Babi , imaš das maso".Seveda, da je pri meni vedno na zalogi.

Tole sva naredili s pomočjo modelčkov, Zoja pa je potem barvala. Imam pa še za prelakirat vse izdelke, da bo barva bolj obstojna. Tudi risala je s pomočjo prstov in barve jesensko drevo.

Skratka, ni nama dolgčas, prav uživava :)















Moje ustvarjanje miruje, ker imam za ustvarjanje "najlepšo službo" in se posvečam njej. Vse pohvale vam ustvarjalke lepot.

2 komentarja:

  1. Kako lepo. Takšni trenutki so res dragoceni. Vse pohvale mali umetnici in njeni babici ali kot mi rečemo noni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tamara, najlepša hvala. Res je, to so prav čarobni in posebni trenutki.
      lp

      Izbriši