ponedeljek, 22. marec 2021

VELIKONOČNA DEKORACIJA

 

Ker se bližajo velikonočni prazniki, sem se malo poigrala z velikonočno dekoracijo. Uporabila sem samo material in dekor, ki sem ga imela doma pri roki.

Letos sem sklenila, da ne bom nakupovala novih okraskov, nekaj bom naredila sama, ostalo  pa  bo staro in material iz narave.

Takole sem naredila par postavitev :






Lepo ustvarjanje!! Pohvale za vaše izdele!



10 komentarjev:

  1. Kako lepa bučkina postavitev Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aleksandra, najlepša hvala za ogled in pohvalo,

      lp

      Izbriši
  2. Kako lepa velikonočna dekoracija. Se strinjam s teboj. Doma je treba kaj poiskati, dodati kaj z narave, pa nastane dekoracija. Tebi je več kot uspelo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Darja, najlepša hvala za pohvalo. Res je, kar praviš. Tudi staro se da uporabit.

      LP

      Izbriši
  3. Veš da se popolnoma strinja s teboj...naše hrščkanje ustvarjalnih pripomočkov in materialov res na vsake toliko potrebuje inventuro in uporabo v praksi, ne samo hrčkanje :P. Tebi je to čudovito uspelo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne-ja, najlepša hvala. Včasih je treba res pobrskat, saj velikokrat niti ne vem, kaj vse se skriva v kaki škatli :)
      lp

      Izbriši
  4. I like your Easter decoration .
    Miłego dnia:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Una decoración muy bonita y apropiada.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Marta, !Gracias! por visitar mi blog -
      Saludos desde Eslovenia

      Izbriši