sreda, 10. november 2021

JESEN JE ČAS, KO IMAMO VELIKO NARAVNEGA MATERIALA ZA USTVARJANJE

 Pri nas doma izkoristimo jesen in liste za ustvarjanje. Veliko stvari se lahko naredi iz njih.

Moja vnučka je , na moje presenečenje porisala list javorja na prav poseben način






                                                        Tudi jaz sem porisala liste na svoj način

                                                     

                                                                          pa še lisičke
                                                                 

 


4 komentarji:

  1. Kako svetovna pogruntavščina so te poslikave listov. In moj poklon mali umetnici - me je popolnoma sezula s tigrovim očesom :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala Ne-Ja, je tudi mene presenetila in če ne bi gledala, kako ustvarja, bi celo mislila, da to ni mogoče- Počasi
      raste v veliko risarko. Sem ponosna na njo
      Hvala za ogled in lp

      Izbriši
  2. Wauuu, čudovito. Nastale so prave mojstrovine. BRAVO!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tamara, najlepša hvala za ogled in pohvalo. Zoja je bila zelo vesela, da je pohvaljena za svoje risanj.
      LP

      Izbriši