sreda, 8. december 2021

ENOSTAVNI OKRASKI ZA SMREKO

 

Ker si dneve, ko sem z vnučkama, krajšamo z ustvarjanjem, sem naredila vzorec zvezd iz kartona, jih pobarvala z zlato akrilno barvo, na njih pa s silikonsko pištolo nalepila testenine. Vse skupaj sem še enkrat pobarvala z zlato barvo in robove obrobila z vrvico.

Nastali so kar zanimivi in poceni okraski. Vnučki sta predlagali, da jih obesimo na okno,  ker jima je všeč reklama zvezde za nasmeh.

Nastalo jih je kar nekaj, saj sta sodelovali tudi oni.









6 komentarjev:

  1. Zelo dobra zamisel in lepo izdelano v veselje vnučkov. pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala za prisrčen komentar.
      Lep pozdrav
      Irena

      Izbriši
  2. Qué bonitas estrellas!!! Muy originales.
    Besos desde España.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Marta, muchas gracias por la visita y elogios.
      besos desde Eslovenia

      Izbriši
  3. Kako dobra ideja, prav navdušena sem. Uživajte v veselem decembru. Čas z vnučki je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Darja, najlepša hvala za prijazne besede. Tudi jaz vam želim prav čaroben božič
      lp

      Izbriši