četrtek, 20. januar 2022

Vaza iz drevesnega lubja

 Sem si rekla, zakaj ne bi poskusila naredit eno tako vazo, ki bo služila pomladnemu cvetju in bo nekaj posebnega.

Za osnovo sem vzela plastično embalažo od tekočine za steklo in jo najprej pobarvala z belo akrilno barvo, da sem prekrila nalepke, nato sem z vročo pištolo, lepila koščke lubja  .

Priznati moram, da sem se pri tem, kar dobro opekla, ampak z rezultatom, sem bila na koncu zadovoljna.

Za potrebe fotografiranja, sem postavila notri umetna cvetova, ker svežih pač nisem imela.






 

2 komentarja:

  1. Čudovita je. Ne glede na to, da je vejica magnolij plastična, prav lepo pašejo v kompelt :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala. Ti vejici sem kupila v Kiku pred leti ravno zato, ker mi niso delovale tako zelo .
      LP

      Izbriši