sreda, 23. oktober 2013

moje voščilnice ..

Preizkusila sem se tudi v voščilnici v obliki lončka z rožicami.
Dobesedno me je starejša hči prisilila, da jaz to zmorem in tako sem se lotila tega podviga, rezultat je pa tak

Ker sem videla, da ste ustvarjalke že tako pridne z izdelavo novoletnih, sem se le-teh lotila tudi jaz, da ne bom imela preveč dela decembra, ko čas hiti, da je kaj.

Naredila sem tri podobne primerke, slika je od blizu, idejo pa sem našla na internetu in jo seveda naredila po svoje oz. z materialom, ki sem ga imela pri roki. Pokažem pa napis, ki ga je oblikovala Irta, mi je zelo dober
.
Toliko za enkrat, upam, da nadaljevanje sledi.


2 komentarja:

  1. Pozdravljena :-))
    Dobrodošla med nami!
    Krasne voščilnice, ki so končno dobile svojo slavo s tole objavo .-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. andreja, hvala za dobrodošlico in hvala za ogled in pohvalo!
      lp

      Izbriši