ponedeljek, 9. februar 2015

Praznovali 1. rojstni dan

naše Zoje. Čas je res hitro tekel - leto je bilo naokoli kot bi trenil in že je morala v vrtec. Se mi kar smili, ker se mi zdi res premajhna za to. Človek kar pozabi, da sta bili tudi moji na tem, res pa je, da sta šli v vrtec starejši. Sedaj pa samo upam, da ne bo skoz nekaj bolehala.




Dekoracija je delo moje hčerke Nine - Zojine mamice

20 komentarjev:

  1. Krasna zabava ob 1 letu
    super dekoracija in vse prikazano
    pa vse najboljše mali veliki junakinji
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse NAJ NAJ NAJ najboljše še od mene. Lepa dekoracija in tortica....iiii kot nalašč za tvojo lepotičko. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala mojca, lepo je bilo biti na rd svoje vnučke. tebe tudi čaka - kamlu, a ne?
      lp

      Izbriši
  3. Čudovita dekoracija. Vse naj naj mali navihnaki :)!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse naj naj. Kako lepo torto je imela. Naj ji bo lepo v vrtcu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res, kako je leto hitro naokoli. Lepo ste praznovali, krasna tortica. Zoji vse najboljše, naj bo vesela in zdrava - tudi v vrtcu. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako ste se lepo potrudili. Vse najboljše vnukici in naj se spretno ogne virusom.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitam deklici in naj ji bo lepo v vrtcu. Krasna dekoracija in njami torta.

    OdgovoriIzbriši
  8. pridružujem se čestitkam, lepo praznovanje ste imeli, bravo tudi tebi, človek res ne more verjeti kako se hitro svet vrti, že leto naokoli, naj bo Zoji lepo v varstvu, popoldan pa pri tebi včasih

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. irna, hvala lepa! po otrokih in vnukih vidiš, kako nam čas beži,
      lp

      Izbriši
  9. Čestitke tudi z moje strani, prav lepo praznovanje si pripravila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitam za prvo svečko na čudoviti torti. Super praznovanje. Lp

    OdgovoriIzbriši