petek, 8. maj 2015

Moje vrtičkanje

Ker sem očitno v veliki "ustvarjalni krizi" in delam nekaj čisto drugega, pokažem, kaj počnem v času, ki mi ostaja na razpolago.
To je moja njiva in vrt in ni lepšega, kot solata z domačea vrta poleg ribic.








Vsem vam, ki pridno ustvarjate, čestitam za vse objave in povem, da pogledam, ne morem pa toliko pokomentirat - ZATO ČESTITKE VSEM KAR S TEGA MESTA

Lep dan vam želim
 

6 komentarjev:

  1. Lepo, da se vsake toliko časa oglasiš. Solato imaš lepo, ustvarjanje bo pa malo počakalo...nič zato, Za vsako stvar pride pravi čas. Lepo bodi. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mojca, hvala. res je, mi pa tudi eno ustvarjanje diha za ovratnik, hahah

      Izbriši
  2. Tudi to je ustvarjanje. Kar uživaj v njem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala vladka, res je, njiva kar kliče, vse zeleno ampak ne toliko od zelenjave, kot je nepotrbnega zelenja, haha

      Izbriši
  3. Pa saj ustvarjaš ma tokrat na vrtu, kar je tudi dobro za telo :).

    OdgovoriIzbriši