nedelja, 3. julij 2016

"Ustvarjanje" drugačne vrste

Pozdravljeni prijatelji. Moj blog zadnje čase sameva. Problem je v moji neustvarjalnosti, ki me že kar nekaj časa drži v pesti.

Upam, da se popravim tudi na tem področju, drugače pa imam polno dela z Zojo, njivo, vrtom. Med tem časom sem bila tudi "ptičja mama" tri dni. Žal mi ni uspelo in mali pikec je moral za mavrico.

Padel je na beton iz gnezda , višine skoraj petih metrov. Gotovo so bile poškodbe prehude. Vsaj tiste tri dni, je dobival vso mojo pozornost in ljubezen. Hranila sem ga s pinceto.

Tule je moje malo bitje - spletla sem mu celo gnezdo - no, nekaj sem pa le ustvarjala !



moje ustvarjanje na njivi


                                                      Tukaj se vidi dolžina njive




Drage moje ustvarjalke. PREVEČ LEPIH STVARI se je nabralo medtem - kar s tega mesta vam vsem čestitam za vaše krasne izdelke in pridnost.

Do naslednjič!

4 komentarji:

  1. Včasih že pride tako, da se moramo od naših kotičkov malo oddaliti.
    Življenje med tem prinaša nove izzive grenko-sladke take ki so del življenja in ki jih v danem času potrebujemo.
    Navdih pride, upam, da boš imela takrat tudi čas
    bodi dobro do takrat
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tamara, hvala za čudovit komentar. Veliko ustvarjalnih trenutkov ti želim. Verjamem, da pride tudi moj čas,
      lp

      Izbriši
  2. Super pridna si, da vse postoriš!
    HVALA!
    m

    OdgovoriIzbriši