torek, 31. oktober 2017

Pozdravljeni..

moji prijatelji. Res je preteklo veliko časa, odkar sem se nazadnje javila.
Medtem se je končala moja najlepša služba in počasi se bom morala vrniti v "stare okvirje" in početi kaj za svojo dušo.

Vse to obdobje je preteklo brez mojega ustvarjanja. Jesen me je spet pripravila, da sem naredila jesenske šopke iz listov trte, vendar so vsi nekako izginili še preden sem jih uspela poslikat. Enega pa le imam in tega vam pokažem.




Ker je danes 31. oktober in ker Zoja uživa v rezljanju bučk, jih je Nina pripravila za na trato.
Takole zgledajo :


Vseh vaših prečudovitih objav ne morem pokomentirat, zato na tem mestu - POHVALA VSAKI POSEBEJ za vse krasote.

Lepo se imejte in upam, da se spet kmalu javim!

6 komentarjev:

  1. Bonitos trabajos, me encantan, las flores, maravillosas.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit šopek in prekrasne buče, ki so to noč odgnale zle duhove izpred vaše domačije
    prijeten dan in mesec november
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit jesenski šopek! Buče so pa prav simpatične :). Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Janja, Lepo bodi in še naprej ustvarjaj same krasote!

      Izbriši