četrtek, 7. december 2017

Leto gre h koncu ..Veseli December je tu..


pri nas smo kar prvi dan v decembru postavili novoletno jelko, da bo vzdušje v domu dalj časa trajalo.
December tako hitro mine in če jo postavimo pozneje, jo je treba hitro pospravljat.

Letos sva se z mlajšo hčerko odločili, da greva na novo kombinacijo in sicer , odtenki zelene in zlate.
Nakupili sva v zelenem, zlati okraski pa so že doma. Tako bova vsako leto nakupili kaj novega in kombinirali z že obstoječimi. Imava že za kar nekaj kombinacij: rdeče-zlato, modro-srebrno, zeleno-zlato.....

Takole zgleda naša smrečica




Namizni adventni venček sem pa letos kar kupila in sicer za ceno, za katero ne bi še materiala za izdelavo novega dobila - 2 eur. Bil je polomljen, jaz pa sem ga lepo dodelala, dodala svečke v zelenem odtenku in tako je bil nared za prvo adventno nedeljo.






Lepo ustvarjanje vam želim. Opažam, da imate ene čisto na novo postavljene bloge in v določene ne morem pustiti komentarja. Iz tega mesta, vse pohvale vsaki od vas.

8 komentarjev:

  1. ooo ste pohiteli s smrečico, krasna je :-)) In tako se je tisto pravo praznično vzdušje že začelo. Tudi namizni venček je čudovit.
    Lep veseli december želim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Andreja. Tudi jaz ti želim prijeten doživet december,
      lp

      Izbriši
  2. Še ena družina,kot mi. Smrečico postavljamo 1.12.,jaslice pa na sveti večer. Tako dlje časa traja ta lep čaroben čas. Pri vas vidim da je zelo lepo. Barvna kombinacija je super. Adventna postavitev pa tudi. Hvala Irena za obisk in komentar na mojem blogu. Vse dobro in lepo želim Tamara 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tamara za ogled in komentar. Res je, čarobnost traja, jaslice pa pridejo na sveti večer.
      Tudi jaz ti želim vse lepo.
      lp

      Izbriši
  3. He he he...očitno smo bile res na isti valovni dolžini glede letošnje barve...zlato zelena...na to kombinacijo prisegam letos tudi jaz. Zanima pa me, le kje vraga si staknila tako lepe temno zelene bunkice....jaz sem dobila samo zelene snežinke s kristalčki in nič drugega v tej barvi. Lepa je in venček....za 2 €..res smešna cena glede na to, da je izredno lep.
    Za kofetek pa samo povej...zdaj si penzionistka...imaš cajta kot blata...samo klikni!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ojla, vse zelene bunke sem kupila v Merkurju in slika ji dela kar krivico, v resnico so čudovitih barv. Poglej tja, pa še drage niso bile, Polna plastična embalaža za 4,99 e.
      Se dogovoriva z kavico! Lepo bodi

      Izbriši
  4. Enkratna barvna kombinacija. Ta zelena je res zelo lepa. Tudi tvoj venček je perfekten.
    Pri okrasitvi sem sama še "po starem": od božiča do svečnice :)

    OdgovoriIzbriši