sreda, 27. februar 2019

Dekoracije ......


so vedno dobrodošle, ne vem, kaj menite ve, mene zadnje čase kar pomirjajo, glede na to, da sem z ustvarjanjem v popolnem "mrku".

Zadnja dva tedna pa me je zdelala gripa, tako, da si še nisem opomogla. Sem morala danes po antibiotik, ker se virusno vnetje še ni poleglo.
No ja, upam, da bom po teh treh zelo močnih tabletah kmalu nared za tudi kako ustvarjanje, saj se približujejo tako okrogli rojstni dnevi, velika noč...

Ker sem trenutno največ v dnevni sobi na sedežni, sem spet malo prestavljala dekoracijo sem in tja.
Na eBay-u sem kupila eno tako košarico - tricikel. Saj ne vem, ali sem jo "morala" imeti,  seveda , sem jo kupila.

Takole sem postavila rože notri




Tole je pa čisto ena posebna vaza v hodniku, v katero se shranjujejo podarjene posušene vrtnice od rojstnih dnevov, od nastopov,  rože iz narave, storži, hortenzije, skratka, ni-da-ni.
Čeprav pravijo, da "mrtvih " rož ne smeš imeti v stanovanju, mi te kar nekaj pomenijo. In če so z namenom, potem ne "more škodovati". A, ne?



Tako, tole je danes vse. Pohvale s tega mesta za vse vaše čudovite kreativne ideje in izvedbe.

2 komentarja:

  1. Zanimiv mi je tovj tricikel in rožicv elepo pašejo poleg. Kar pa se tiče suhega cvetja - pri na sdoma se vedno naredi do jeseni suh šopek iz rož med letom. Od pšenice, hortenzij, sivke, ermana, dobljenih vrtnic... Na to, da mrtve rože ne sodijo v hišo se res ni nikoli gledalo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ne-ja! sem enakega mnenja, če je lepo, je lepo in meni je ljubo tudi suho cvetje. Pošpricam jih z lakom za lase in prav lepo ohranijo tudi barvo.

      Lep pozdrav!

      Izbriši