sobota, 16. november 2019

Kapice




Letos sem se odločila, da bom na božicno okrašeno mizo, vsakemu prisotnemu, dala kapico, v kateri se bi skrival bombon.

Dala jo bom na krožnik. Za božično večerjo smo vedno vsi pri tašči- vse več nas je, ker naši vnučki odraščajo in hočejo zasesti taveliki stol, kot pravijo.


Kapice so zelo enostavne in lepo jih je delat. Idej je polno na spletu, tako, da ni težko vzeti v roke odpadno volno in wc rolice.

Ker bo Božič in barva je ponavadi rdeča, sem v tej smeri naredila tudi kapice. Skupaj s krem melirano volno jih imam 25 kom.


Takole so mi uspele





                                                           Za osvežitev, kako gre






   Toliko v današnji objavi, lp

2 komentarja:

  1. Kapice so ti rpav super uspele - tudi jaz sem jih že delala v različnih odtenkih :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne-ja, hvala. Tole je bilo moje ustvarjanje po dolgem času in po končanem okrevanju.lp

      Izbriši