petek, 4. december 2020

Ustvarjanje z vnučko - novo

 

Ker je prvošolka, ima šolanje na daljavo in to dela pri meni doma. Srečna sem, da sem del tega. Poleg učenja, imava tudi ustvarjalne urice in ustvarjava iz materiala, ki se ga najde doma, ker so trgovine zaprte.

Zoja je sama pobarvala hrestača, kupljen je v surovi izvedbi v Tediju , delali pa sva tudi okraske za veje  v vazi, delava pa tudi po adventnem koledarju in sicer po gozdnem. 

Ena izmed nalog je bila tudi, izdelati gozdnega škrata . Šli sva v gozd in nabrali vse potrebno. 


                   

                                             Zojin hrestač





Toliko v tej objavi. Pohvale vsem za vaše izdelke. Lepo ustvarjanje vam želim



5 komentarjev:

  1. Krasno ustvarjata in se učita druga od druge. To je res neprecenljivo. Vse dobro in uživajta. Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala. Res je, vse to me bogati, ko sem lahko poleg, ko odrašča. Lep pozdrav.

      Izbriši
  2. Kako lepa objava. Čas z vnučki je res nekaj posebnega. Zoja je že prava umetnica. Obvezno morata hrestača prijaviti v veselo decembrski izziv pri ArtMBR.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Darja, najlepša hvala . Trenutki z vnuki so neprecenljivi. Hvala tudi za obvestilo glede izziva. Bom pogledala. Lep pozdrav.

      Izbriši
  3. Vnukinja ima res žilico za ustvarjanje - vse pohvale, da ji pomagaš in jo tako svetovno motiviraš :).

    OdgovoriIzbriši