četrtek, 17. januar 2019

Lonček iz mahu

Kot sem včeraj namignila, sem šla v gozd z namenom, da naberem mah i poskušam udejaniti idejo, ki sem jo našla na Pintarestu.

Takoj sem se zaljubila v njo in želja je bila, da jo poskušam posnemati.
Mislim, da mi je kar uspelo in sem s končnim rezultatom zadovoljna. Ne bo pa ostalo samo pri tej, ker bo hijacinta prav gotovo do velikonočnih praznikov odcvetela.



pa še okrog


postavljena na mizi, da malo poživi zimski čas 


Ker mi je ostalo še nekaj maha, sem poskušala narediti še nekaj. Pokažem naslednjjič.
Do takrat vam pošiljam lepe pozdrave!

8 komentarjev:

  1. Qué bonito te ha quedado!!! Super elegante.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  2. Res lepa poživitev v teh zimskih dneh. Dobra ideja in zelo lepo izpade.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super zanimiv lonček, nekaj posebnega in košček narave v hiši v teh zimskih dneh. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Zvonka! Sem malo prehitela čas - danes pa spet sneg.

      LP

      Izbriši
  4. Čudovito si naredila lonček. Imam tudi jaz ogledano tole idejo že nekaj časa, vendar še ni prišla do realizacije.

    OdgovoriIzbriši