sreda, 16. januar 2019

Pomladno ustvarjanje



Čeprav se zima v bistvu še ni končala, sem se spravila k ustvarjanju pomladnega vzdušja v hiši.
Božičnno-novoletna dekoracija je pospravljena, nastavljam pomladno, ker je zunaj tako lep sonček vsak dan.

Takole sva včeraj z Zojo barvali ptičke. Osnovo sem seveda pripravila iz bele das mase, zrezani so na roko, šablono sem naredila sama iz kartona.




skupinska

in še posebej Zojin - je rekla mu bom sama narisala perutko 


Šli sva tudi v gozd. Nabrali bršljan in mah in takoj je nastal venček. Lepo je, ko dobiš material za ustvarjanje zastonj :)


Takole pa zgleda moja pomladna dekoracija v koto dnevne sobe



Toliko za danes, dragi moji prijatelji. Namen imam udejaniti eno idejo, ki sem jo našla na Pintarestu, zato sem tudi šla po mah v gozd. Lepo ustvarjanje vam želim. Pozdrav do prihodnjič!


5 komentarjev:

  1. Super! pri vas ste že pomladni, pri nas smrečica še vedno stoji. Letos se prav nič ne obletava in mi je kar všeč, da je še vedno na svojem mestu. Tvoji/vajini ptički kar kličejo pomlad in vabijo na potepanje v gozd. Naslednji mahov projekt pa le pokaži.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Helena,

      jaz sem smrekico pospravila, v bistvu je motila prostor pred kaminom in se jo je bilo težko ogibat, ko smo nalagali drva.
      Bom pa vsekakor pokazala kaj sem naredila z mahom :)
      Hvala za ogled in lepo ustvarjanje še naprej!!

      Izbriši
  2. Čudovito kličeta pomlad. Tvoja Zoja je že prava umetnica :). Sedaj me pa res že firbec matra za kaj boš porabila mah, venček je svetoven :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ne-Ja za ogled in komentar. Sem objavila, kaj sem naredila :)

      lp

      Izbriši