petek, 17. oktober 2014

Sejem rokodelskih znanj...

se je odvijal 4. oktobra v posavskem muzeju v Brežicah. Krasna prireditev, super obiskana, lep program, pa zelo prijazni organizatorji. Postregli so nam kavico, čaj in krof, na koncu pa še posebna zahvala za udeležbo. Vsak od udeležencev je dobil simbolično darilo, nato pa še pismo zahvale domov. Česa podobnega še nisem doživela. Stojnica zastonj, prisrčno povabilo, nato pa še zahvala za udeležbo. A je lahko še kje večja pozornost! Zelo cenijo rokodelce!
Upam, da bom imela priliko, da se še kdaj predstavim v Posavju. Pripenjam nekaj slik na ogled, da vidite, koliko stojnic. Slike so vzete iz tukaj. Takoj ob vhodu z belo streho, je bila pa moja. Prijavila sem se zadnji čas, bila sprejeta in dobila super lokacijo, bi rekla!














To soboto me je pa Turistično društvo Novo mesto povabilo, da se jim pridružimv v Qlandiji Novo mesto na njihovi predstavitvi. Sem bila rahlo presenečena nad povabilom, obenem pa vesela, da so me hoteli poleg.

8 komentarjev:

  1. Kar nekaj znanih obrazov je na teh slikah. Da so te pa hoteli v soboto zraven se pa nič ne čudim...a nisi rokodelka...in to prav uspešna. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno
    in drugič še ti s svojo stojnico
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za udeležbo, pa saj si to zaslužiš, ti in tvoji izdelki. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. To pa je res lepo, da vas tako cenijo. Na se vec taksnih sejmov.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vladka hvala. res bi bilo lepo, da bi vse več ljudi cenilo rokodelske izdelke ,
      lp

      Izbriši