sobota, 5. november 2016

Moja keramika

Tole so moji čisto prvi trije izdelki iz keramike. Sedaj vam jih lahko pokažem, kako so izpadli po poslikavi in glaziranju.
Predhodno sem vam jih pokazala v surovem stanju in tule so dokončani. Sem kar ponosna, da so mi uspeli. Naslednji bodo gotovo bolj dovršeni. Ker vaja dela mojstra - če mojster dela vajo !!!!



in še vsak posebej





Lepo ustvarjanje vam želim. Pri meni nastajajo novi izdelki iz das


20 komentarjev:

  1. Bravo Irena, očitno ti gre vse dobro od rok. Krasni izdelki. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. čudovito... kar se lotiš ti rata.. krasna poslikava.. ostalo sem pa itak prej vidla topel pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  3. Šjora, končno mi je uspelo pokukati k tebi in preleteti vse zamujene objave. Občudujem vse po vrsti, sploh ustvarjanje z vnukinjo :). Pohvalno, da si se lotila keramike, pa rožic iz najlonk in seveda tvojih noro dobrih vrtnic iz trte :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne-ja. najlepša hvala . Težko sem se spravila k ustvarjanju, sedaj mi pa kar gre in sem opazila, da sem to kar pogrešala. Lepo bodi

      Izbriši
  4. Irena, super ti gre od rok in tvoji izdelki so prečudoviti. Verjetno je občutek, ko jih uporabljaš, še boljši.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Helena. Ja veš, sem kar vesela, da se uspela to naredit in seveda,mi krasijo pult in čajček iz lončka še bolj "tekne",lp

      Izbriši
  5. Čudoviti so, Irena. Si povsem upravičeno ponosna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole pa je nekaj za videti - čudovito. Mislim, da se sedaj pa ne boš mogla ustaviti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Great job, the cup is pretty:) I always wanted to do the same vase from clay. I have to save on ceramic workshops!
    Regards.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Pawanna. Maybe you should try. I know you can make it.
      Have a very nice time

      Izbriši
  8. Moj komentar je lahko samo BRAVO, res bi bilo škoda, da svojega talenta ne bi izkoristila.

    OdgovoriIzbriši