petek, 11. november 2016

Nadaljujem z ustvarjanjem

tokrat so prišli na vrsto angeli in mini punčke, ter eno srce. Ustvarjala sem iz das mase.
Moram porabiti staro zalogo, da  lahko začnem na novo kupovat. Mislim, da jih bo nastalo še kar nekaj, saj se je z mano "podala"v izdelavo  tudi hči Tina. Njenen pokažem, ko jih dokonča

Tu so moji:





Do naslednjič lep pozdrav in lepo ustvarjanje vam želim

14 komentarjev:

  1. Prava keramičarka si postala...bravo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Mojca, so paiz das mase. Iz keramike še pridejo :)
      lp

      Izbriši
  2. Lepi so! Pa šopek je še vdno tako lep. Kako si to dosegla? Naš se je že zdavnaj posušil in skrčil ter obledel.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Šopki so pa še lanski zelo lepi. sploh tiste temno rdeče vrtnice sem prelakirala in ohranili so barvo. Tale na sliki pa je bil takoj na močno pošprican z lakom za lase in barvo je obrdžal. Poskusi na tak način. Bom poslikala tiste stare prelakirane in poiskala slike (prvotne, da se vidi).
      lp

      Izbriši
  3. Iris, prikupni so in zelo lepo izdelani. Prava praznična dekoracija ali darilo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti angeli in punčke. Prava paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odgovori
    1. Hvala Tamara - res je, za darilo bodo, en pa seveda ostane meni
      lp

      Izbriši