sobota, 11. januar 2020

Grinch in škratka



Letos sem skoraj ves december preživljala stran od doma, ker sem bila v zdravilišču Dobrna.
Kljub natrpanemu urniku terapij, sem imela čas, da sem veliko hodila in seveda, ujela sem celo dve delavnici.

Prvič v življenju, sem naredila svoja grincha in škratka iz lesa.
Kako mi je to uspelo, si lahko ogledate na priloženih slikah. Priznati moram, da sem bila zelo zadovoljna, da sem lahko videla, kako se to dela.



in oba skupaj


 tukaj pa sta še škratka




Pohvale za vase čudovito ustvarjanje.

4 komentarji:

  1. Čudovita škratka ena in druga. Je kar nekaj dela ampak ko je narejeno je ves trud poplačan z WAW izgledom :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ne-ja, res je!
      Sem vesela, da vem, kako se to dela. Vedno pride prav!
      lp

      Izbriši
  2. Čudoviti škratki.
    Super si jih umestila v svoj dom. Vse dobro
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši