sobota, 11. januar 2020

Letošnja novoletna jelka in povzetek dekoracij in mize



Letos so mojo novoletno jelko okraševali moji hčerki in vnučka, ki so me presenetile, ko sem se
20. decembra vrnila domov.

Zelo sem bila vesela barvne kombinacije, saj je menda letos le-ta prevladovala, zato sem temu sledila tudi  dekoraciji novoletne mize.



dekoracija mize



in povzetek ostalih dekoracij v letu 2019/2020





6 komentarjev:

  1. Lepo ste/si pripravila hišo na praznike :). Vse dobro v 2020 tebi in tvojim :)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Ne-ja, tudi jaz želim tebi in tvojim vse dobro!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo sta te presenetili in čudovito okrasili smrečico. Tudi ostalo je toplo, domače ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Un árbol precioso, una combinación de colores ideal.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši