sreda, 3. december 2014

Izziv št. 13

modro - in kaj naj naredim, sem pomislila. Prvo mi je padlo na pamet tole, pa potem nisem vedela niti kako v resnici izgleda. Nikjer nobenega pravega osnutka. Čisto na pamet izrezljala krog in podstavek - seveda na roke, kar je več kot očitno pri meni. Rezljam kot kat osnovnošolec, vse je vigi-vagi.
Vem, da je narejena takole na hitro, ker se mi je mudilo z izzivom. Očitno bo potrebna pri tovrstni izdelavi vaja, vaja in zopet vaja.
Izgleda pa takole:  naj bi bila "snežna krogla", če ji je sploh podobna, da ne boste imeli dvoma.


 Kako so se z "modrim" izzivom spodadle ostale :
Suzy
Mojca  in
Čarovnije z ......

pa pokukajte na njihove bloge

Naslednji izziv:  četrtek - nogavica
                         petek -  darilo

10 komentarjev:

  1. Ta tvoj vigi-vagi ti kar dobro uspeva. Brez podnapisov sem uganila, da je to snežna krogla. Če bi videla moj vigi -vagi krog....uuuu..profesorica si s škarjami. Všeč mi je, da si postavila vasico v notranjost...lepo, mirno,spokojno. Všečkam. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa ti si postala pravi multipraktik.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. duška, hvala, v to me je "prisilil! izziv, haha,
      lp

      Izbriši
  3. Meni se zdi povsem prava snezna krogla in lepo si vasico "zapakirala" v njo.

    OdgovoriIzbriši
  4. IIIIIIIIIII kok je tole nostalgična snežna krogla :). Vščekam tvoj viga-vagi styl in kar sprijazni se s tem da je tudi tako lahko lepo!

    OdgovoriIzbriši