sreda, 31. december 2014

Novoletna večerja

je ponavadi na meni. Se pravi, božično pripravlja moja tašča, novoletno pa jaz.
Letos je bila želja, da se vse vrti okrog morskih stvari, zato je bilo na našem meniju vse, kar so si moji gostje zaželeli.
Predjed: morska solata, škampi na buzaro in hobtnica popečena s krompirjem, paradižniki, olivami in začimbami.
Kasneje so sledili še ribji fileji z različnimi solatami (žal ni poslikano), za sladico pa najprej mafini z nutelo in muškatna penina, pozneje čokoladna rulada in sorbet, pa seveda tatarček ni manjkal in po polnoči, novoletna sarma, ki je počakala kar do kosila, ker je bilo enostavno, hrane preveč.


4 komentarji:

  1. Uf... jaz bi se kar povabila k tebi na večerjo. Si mi naredila orngi skomine, sploh ker obožujem morsko hrano :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne-ja, nikoli se ne ve, morda pa pride tudi tole. in seveda boš dobrodošla.
      lp

      Izbriši
  2. Pozdravljeni, vsi gledalci na spletu, jaz sem Dragica Marčič , iz Ljubljane, Slovenija ... sem tu, da delim čudovito delo, opravljeno zame ... Po treh letih v zakonu z možem z dvema otrokoma se je moj mož začel čudno obnašati in se dogajati zunaj z drugimi ženskami in mi je pokazal hladno ljubezen, večkrat mi grozi, da me bo ločil, če si ga upam podvomiti o njegovi aferi z drugimi ženskami. Bil sem popolnoma opustošen in zmeden, dokler mi stari prijatelj ni sporočil o urivanju uroka. Internet, imenovan Dr igbinovia, ki ljudem, ki imajo težave v zvezi in zakonski zvezi, pomaga z ljubezenskimi uroki, sem sprva dvomil, če takšna stvar sploh obstaja, vendar sem se odločil, da poskusim, ko se obrnem nanj, pomagal mi je dati ljubezenski urok in v 48 urah se je moj mož vrnil k meni in se začel opravičevati, zdaj pa je nehal hoditi z drugimi ženskami in je z mano za dobro in zares. Obrnite se na tega velikega ljubitelja ljubezenskega uroka, da se bo vaš odnos ali zakonska težava rešila danes .... on tudi pozdravi ... HIV / AIDS, HEPATITIS, NIZKA SPERMSKA ŠTEVILA, RAZLIČNE BOLEZENI, FIBROIDNE BOLEZNI, GONORHEA, FALLOPIAN TUBE, BREZPLAČNOST, HERPES . vse zahvaljujoč dr. Igbinovia vam lahko tudi pomaga, kontaktirajte ga neposredno, če potrebujete njegovo pomoč na EMAIL .... doctorigbinovia93@gmail.com ga pokličite zdaj in WhatsApp kontaktno številko na WhatsApp +2348144480786 hvala, ker ste svoj čas namenili meni. ........

    OdgovoriIzbriši
  3. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ website nổi tiếng Mỹ là mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.

    OdgovoriIzbriši