sreda, 10. december 2014

Izziv št. 18




VINTAGE, stil, ki je meni najbolj pri srcu in katerega se najraje lotevam. Obožujem tiste stare razglednice z motivi, ki so tako zelo lepi in vedno dobrodošel motiv za ustvarjanje.
Tokrat je nastalo kar več, saj mi roke kar niso dale miru, da ne bi ustvarjala naprej.
Kako je to naredila Suzy, pa Mojca, kaj pa Keltika-Čarovnije z...

Moje so take





















in ker je to vintage izziv, sem naredila še mini darilca - tako v mojem stilu, ker mi je bila ideja, ki sem jo videla na spletu všeč. 





Tako, jutri sledi novi izziv: POBOŽNA BOŽIČNA
 in v petek - GLASBA na voščilnici


S Suzy sva sklenili in rekli "ustaviva konja". Naslednji teden bosta izziva samo dva. Ne bosta več vsak dan, ker je tempo res hud.

TOREK:  samo rdeča in zelena barva naj bosta na voščilnici - tehnika, dodatki po lastni izbiri

PETEK:  na voščilnici uporabi - TRAKCE







14 komentarjev:

  1. o superca.. ideja z vžigalnicami pa bo res zažigala dobesedno

    OdgovoriIzbriši
  2. Očitno se je moj komentar izgubil nekje v vesolju. Čudovite voščilnice in lušne mini škatlice

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. suzy, hvala lepa, saj sem že omenila, če se ti ne bi spomnila izzivov, ne vem, če bi nastajale takole "po tekočem traku",
      lp

      Izbriši
  3. Se vidi, da ti vintage stil leži, koliko lepih izdelkov je nastalo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Najprej ...ALELUJA, da ste ustavile konje...jaz že diham na zadnje škrge, tudi red bull ni več tisto (da ti da energijo in polet). Takole...počasih...po penzijonistično...upam da veste punce, da nismo več 18 letne frkljice..frkotnost in mladost že šepa....bo pa šlo. Sem vesela, da bom spet lahko zraven, ker drugače bi me pobralo še pred novim letom....
    Vintage in ti sta samo en pojem. To sem pa vedela da je stil, ki ti tako leži in pašeta skupaj kot ate na mamo (smo včasih rekli). Čudovite so z darilci vred. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha, mojca, si me pa nasmejala s tem tvojim komentarjem. no, saj ravno zato, ker nismo več frkljice, se ne smemo "pregrevat".
      hvala za pohvalo in hvala, da si poleg,
      lp

      Izbriši
  5. Čudovito si okrasila mini darilca in voščilnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Vintage ti res paše, ni kaj. Voščiljice so me prav popeljale nazaj v otroštvo, ko je dedek take motive skrbno shranejval...Škatlicam od vžigalic prav pašejo nove preobleke - so tako luštne da jih je škoda za vžigalice :P.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne-ja, najlepša hvala. tudi jaz imam rada te motive. so mi prav pri srcu in res je kar praviš, popeljejo nas v otroštvo,
      lp

      Izbriši
  7. Se prav vidi, da pri vintage pa ti zares zaživiš. Zelo lepe voščilnice in mini darilca s krasnimi motivi.

    OdgovoriIzbriši