ponedeljek, 8. april 2019

Delavnica - velikonočna dekoracija ....


danes sem se udeležila delavnice - velikonočna dekoracija. Lepo je iti in dati možgane na "off" in obnoviti ter spet narediti vajo iz servietne tehnike, saj je že kar dolgo nisem uporabljala.

Udeležila sem se je tudi zato, da se po dolgotrajni gripi malo sprostim in družim z ljudmi, ki radi ustvarjajo in ker sem penzionistka, imem dopoldne čas za to.

Malo posnetkov z delavnice in moji izdelki











To je za danes. Lep dan in lepo ustvarjanje!


2 komentarja:

  1. prav lepo izgledajo tovji pirhi. Ideja je res super. Tega nisem počela
    e 100 let ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ne-Ja, a ve, da jaz tudi ne in prav prijetno je bilo v družbi počet nekaj, kar si nekoč delal. Eni smo obnavljali znanje, drugi pa so se prvič srečali s tem in na koncu, smo bili vsi zadovoljni.

      Lp

      Izbriši