petek, 12. april 2019

Pirhi .... drugič



Po dolgem sušnem času, sem se lotila das mase. Res je, da sva z vnučko to kar nekajkrat počeli, vendar je šlo bolj za njeno ustvarjanje.

Včeraj sem se odločila, da bom na velik stiropor jajček nalepila mačehe - sicer sem naredila samo dve, ker sta večji, sem pa s končnim rezultatom kar zadovoljna.

Danes je sledilo barvanje in lakiranje, ter sušenje s fenom.

Nastala je nova dekoracija - vedno kaj prestavljam, dodajam ali na novo postavim. Pač uživam v tem!







Tole je bilo današnje ustvarjanje - lep pozdrav do naslednjič !!

4 komentarji:

  1. Meni je super. Na sploh so mi vedno bile všeč odtenki barv na keramiki (čeprav je das masa), tako da mi je tole super. Bravo! // gasper

    OdgovoriIzbriši
  2. WAW tole pa je svetoven efekt. Nikoli nisem pomislila, da bi se das masa lahko kombinirala s stiroporom :) Čudovito si upodobila mačehe :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne-Ja, najlepša hvala za krasen komentar. Rada uporabljam das in poskušam na kar največ materialih, kako se obnese! Tudi na stiropor se je!

    Lp

    OdgovoriIzbriši