torek, 9. april 2019

Pirhi so pripravljeni ...



za nadaljnje dekoriranje. Prazniki se bližajo, vsaka dekoracija bo še kako prav prišla za kako idejo.
Vse kar človek naredi s svojimi rokami, je veliko lepše, pa še občutek je dober .

Sicer, so mi všeč zajčki, ovčke, kak zanimiv detajl iz trgovine, tako, da ne vem, ali ne bom skrenila kaj dokupit, ko bodo znižali. Upam, da še pred prazniki.

Postavila sem jih v šopek in na poličko, kako bodo končali in kje, pa še ne vem točno.



Črno bel vzorec iz prtička me je spominjal na idrijsko čipko, zato sem takoj vedela, da bom šla v to smer





na manjši sem sicer lepila samo po sredini, doma sem ga pa dodatno porisala z mrežico



To je današnje javljanje na mojem blogu. Vidim, da ste nekatere že v decembrskih voščilnicah, kar je super in zaloga je vedno dobrodošla, ko pride december.

2 komentarja:

  1. Lepo si poservetkala jajčka, bodo zelo lepa dekoracija. Si me spomnila, da imam tudi sama še nekje spravljene. Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Zvonka, vse prav pride, kar imamo in seveda, kar si znamo narediti. Vse to polepša praznike.
      Lepo bodi in lp

      Izbriši