četrtek, 10. december 2020

Hiške take in drugačne

 

Midve z Zojo nadaljujeva z ustvarjanjem. Namesto po piškotih je te dni dišalo po das masi v naši hiši.

 No, tudi piškoti in še kaj pride na vrsto, saj moram biti kar iznajdljiva in kreativna, da jo motiviram, sedaj, ko je veliko časa z mano in ne vidim rada, da preživlja veliko časa na računalniku, kadar to ni obvezno za šolo.

Z modelčkom za piškote sva izrezali hiške, Zoja jih je porisala z zobotrebci in naredila vzorčke s pokrovčkom flomastra. 

Ko se je posušilo, sva barvali, ene pa naredili kot medene hiške, jaz  sem pri teh pomagala krasiti streho, nato sem vse polakirala in nastale hiške bodo krasile hladilnike, ker bodo magnetki. Večjo sem naredila jaz.










4 komentarji:

  1. Qué bonitas estas casitas, quedaron preciosas.
    Besos desde España.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čisto divje ste v božičnem ustvarjanju. Na rpvi uč, delujeo prve kot pravi medenjaki :).

    OdgovoriIzbriši