ponedeljek, 21. december 2020

Javorjevi listi malo drugagče

 

Tokrat sem ustvarjala sama.

To idejo sem videla pri eni članici istagrama  in mi je bila tako všeč, da sem jo morala probat kako to izgleda.

Žal sem imela pri roki le vodene barvice in čopič, ki ni bil najtanjši in že rabljen, tako, da sem težje risala. Na koncu sem bila z izdelkom zadovoljna. 

Mi je pa ta ideja všeč in bom še pred snegom nabrala velike kostanjeve liste, ki jih bova skupaj z vnučko poslikali. Vidim, da bova lahko risali gor karkoli.


Takole je izpadlo. Prvo sliko sem dala v okvir pri fotografiranj, druga je brez in so barve bolj realne





2 komentarja:

  1. Hudooooo, tole pa je res noro dober efekt. Bo potrebno preizkusiti. Si slikala na posušene liste ali na sveže?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne-ja hvala. Liste sem prav z namenom posušila ,uporabila sem jih najprej za dekoracijo na mizi za martinovanje, nato pa za to idejo, katero je imela ena na istagramu kot idejo, če se je kdo .
      loti. Sem morala probat :)

      Izbriši