sreda, 30. december 2020

Naša letošnja smreka in škrat

  Letošnja božična smrekica je bolj klasična oz. tradicionalnih barv.: rdeča, zlata, nekaj bele.

Tudi letos sem poskušala naredit gozdnega škrata. Delala sem ga drugič v svojem življenju. Vedno sem jih občudovala pri dekoracijah, lotila pa sem se prvega lansko leto v zdravilišču in letos, ko me je ustvarjalka  .Lili Budič-gozdeni škrat, povabila na ogled - delavnico.

Odločila sem se zanj, ker sem imela material že doma. Mislim, da mi je kar uspel. Verjetno, ne bo zadnji.




Bližamo se h koncu leta, vsem želim prav eno srečno in zdravo leto!


2 komentarja:

  1. Ja bravo za škrata, pa seveda tudi za čudovito smrečico.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Darja, najlepša hvala. Sem kar malo pozabila na blog.
      Lep pozdrav

      Izbriši