ponedeljek, 8. september 2014

Staranje žganja......

je menda najbolje v temnem prostoru. Da pa se ne bo "postaralo" v navadni steklenici, sem poskrbela, da bo imelo "lepo preobleko". Steklenico sem v celoti oblekla v das, jo malo poštampiljkala oz. odtisnila, kar je bilo trenutno pri roki in postarala. - in tako je nared, da se stara, stara, stara ........




prilepim še eno sliko, da se bolje vidi detajl od blizu

     


13 komentarjev:

  1. Čudovita. Tukaj pa je bilo potrebna dobršnja mera potrpežljivosti in en kup natnačnosti :). Fantastičen projekt :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ne-ja. še najbolj me je zafrkavala stara das masa, je bila preveč suha in lomljiva, tako, da sem jo kar s težavo gor spravila.
      lp

      Izbriši
  2. Ojej, to pa je steklenica, ki se ne bo nikoli postarala. Čudovita je. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mojca hvala, dobro bi bilo, če bi znala to še sebi napravit, pa ,da se ne staram., hahaha
      lp

      Izbriši
  3. Krasno,
    pri nas tako letnik žganja ob rojstvu otroka shranimo in odpremo ob pomembnem dogodku v prihodnosti, matura, diploma, poroka,...
    malo zgubi žganje moč, a je čarobnega okusa in staro,...
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala tamara za ogled in komentar. sem sodelavki delala tri steklenice na tak način z vsemi podatki rojstva sinov. imeli so že starano, pa si je zaželela, da jih na tak način oblečem in tako stojijo do poroke sinov.
      lp

      Izbriši
  4. Krasna ideja. Vrlo lijepo napravljeno. Jako mi se sviđa flaša.
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  5. Sporoči mi svoj mail, da se zmenimo, da ti prinesem tekočino za revmo. čao (bozic.mojcanm@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno obleko si naredila steklenici, prav nihče se je ne bi branil. Z das maso si res super mojstrica. Lp Zvonka

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito si oblekla in okrasila steklenico. Lp

    OdgovoriIzbriši