ponedeljek, 29. september 2014

Vabila po moje...

ali kot se temu reče, bolj "matranje" papirja. Pri papirčkanju vedno znova in znova ugotavljam, da ta ni das masa in da, če ga kaj polomiš, ne moreš ponovno zmečkat.
Hči me je dobesedno "prisilila", da jih naredim sama. Nastala so čisto enostavna vabila za krst, mogoče celo malo nenavadna, ampak tako nekako sva se jih zamislili, hči pa je hotela modo senčenje kot znak "modrine neba", ki naj bi  spominjala na krst.



                                                                 pa ena bolj od blizu





Vse mojstrice čestitkanja prosim, da zamižite na eno oko, saj vem, da si moram nabrat še kilometrino, da vas bom dosegla vsaj do gležnja.    

17 komentarjev:

  1. Prav nič ni treba mižati
    zelo lepa vabila
    imajo osebno noto in to šteje
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem ti že zadnjič v gostilni rekla, da se nič bat, ker bodo vabila izpadla čudovito. No, si videla, ti pa res nič ne verjameš. Mogoče je malce nenavadno, ker je v modri barvi za punčko ampak...zakaj pa ne, a kje mogoče piše, da je modra samo za fante.???. Lepo se imejte v nedeljo. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mojca, hvala, za vzpodbudo. ja, moja hči je hotela modro, pa ima. a veš, da roza ni pasalo. me je bolj na valentinovo spominjalo.
      upam, da bo zoji tole en lep spominček.
      lp

      Izbriši
  3. Ne vem kaj se pritožuješ, ker so vabila zelo, zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala helena. mojstrice čestitkanja ste tako in tako veliko korakov pred mano. pohvale pa vsekakor pašejo,
      lp

      Izbriši
  4. Bez negativnih kritika, molim! Ovo je preslatko! Pozdrav iz Samobora!

    OdgovoriIzbriši
  5. Irena, naredila si tako kot se šika- vsakršnja samokritika je odveč! Čestitke za tkao dobro izpeljan prvi poizkus :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Veš kaj, zdaj pa že nehaj biti tako samokritična, saj ti čestitke vedno uspejo in tudi vabila so ti krasno uspela. Zelo mi je všeč srček z izrezanim imenom, super ideja in tudi na splošno je izgled vabil zelo lep. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne znam čemu toliko negodovanja, meni se tvoje pozivnice sviđaju. Meni su i više nego predivne.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  8. Irena, tole je zelo lusno, nezno in cart, kot je prav za krst.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vabila so nežna in čudovita, s ponosom jih lahko pokažeš. Se vidi, da si jih izdelala z ljubeznijo :) Zoji bodo zagotovo v lep spomin!

    OdgovoriIzbriši