ponedeljek, 15. april 2019

Cvetna nedelja


teden pred veliko nočjo - včeraj sem se malo poigrala s pogrinjkom - no ja, naredila sem ga čisto enostavno, ker mi je všeč, da je miza lepo pripravljena za kosilo.

Bili smo žal samo trije, midva in moja mama, bomo pa zato za velikonočni zajtrk številčnejši.

K pogrinjku spada tudi šopek-dekoracija in ker je bila cvetna nedelja, sem nabrala rožice s svojih gredic


enostaven pogrinjek






in kosilo



Lep pozdrav!

4 komentarji:

  1. Pridna si bila :). Kosilo izgleda slastno in ob taki dekoraciji zagotov bolj tekne :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ne-Ja! rada imam dekorirano mizo, četudi ne razkošno, je lepo jesti za tako mizo!
      lp

      Izbriši
  2. Sem kar lačna ob pogledu na slastno hrano in tako lep aranžma
    lep pozdrav Tamara

    OdgovoriIzbriši