nedelja, 14. april 2019

Pirhi , še tretjič


Včeraj zvečer sem poskušala tole - bolj rustikalen način. Nikjer nisem našla kakih kovinskih dodatkov. Bom morala v pospravljalno akcijo - vem, da imam nekje dodatke za nakit, samo kje?

Čisto enostavno sem nalepila samo čipko. Nastala sta dva, verjetno pa bom porabila vso količino (6 kom iz vrečke).

Enostavno jih je narediti, zato bodo morda za naslednjo sezono za velikonočne praznike.



Vse moje dekoracije za praznike - danes je cvetna nedelja, zato sem včeraj na hitro okrasila notri in zunaj








Takole, tole je vse za danes! Lep pozdrav





4 komentarji:

  1. Zelo sta mi všeč pirha ovita z vrvico in čipko, seveda tudi vsa ostala dekoracija nič ne zaostaja. Zajec je tudi faca. Pridna si bila. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zvonka, najlepša hvala za tvoj komentar in ogled!
      Lp

      Izbriši
  2. Lepo, pomladno je pri vas in že čisto praznično.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Helena, se trudim, da naredim praznično vzdušje! Cvetna nedelja - čakamo veliko noč.
      Lep pozdrav

      Izbriši