sobota, 13. december 2014

Božično-novoletna darila

Ker prihaja čas obdarovanj, je nujno, da pripravim še kaj. Čestitke - izzivi so me me čisto zasvojili in mi vzamejo kar veliko časa . Pod nujno sem morala narediti še kaj drugega.
Da ne boste pomislili, da nimam nobenega drugega dela, kot, da samo sedim za mizo in ustvarjam. Še veliko drugega je, kar moram postoriti na hitro in ker je dan kratek noč pa hitro pride, lahko ustvarjam v pozne ure. Tako je ob večerih nastalo tole:



Komaj sem našla malo večje škatlice vžigalic - so že redkost v trgovinah



brez šampančka ob taki priložnosti ne gre - tokrat ni mojih hišk






in ker se ob takih praznikih prižigajo svečke - sta nastala še dva svečnika





še dve dodatni sliki










In ker sta tila dva svečnika navdušila kar nekaj znancev, jih bom morala naredit kar še nekaj z drugačnimi motivi. Ena hoče angelčke notri, ena božičke, ena novoletni motiv......

Kje ste "palčki  pomagalčki"   ????

14 komentarjev:

  1. Čudoviti izdelki -sploh svečniki :). Bi ti prišla z veseljem pomagati, ma ne splavam niti iz svojih obveznosti, kaj šele dda bi se lotila kaj drugega.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne-ja, hvala, hvala. svečniki so že dobili novo dmomovanje!
      lp

      Izbriši
  2. Saj sem res po priimku en Božič-ek , in bi se rade volje javila, da ti pomagam, pa imam za das maso dve levi roki. Z mano si ne bi nič opomogla, jaz lahko samo navijam zate in držim pesti, da ti bo vse uspelo. Izdelki so pa ...hudo HUDI. Svečnik je za dvakrat podčrtat HUD. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mojca, najlepša hvala . bom pljunila v roke. jaslice so ponovno tri gotove, svečniki bodo pa tudi danes prišli na vrsto, ti so že odšli od doma,
      lp

      Izbriši
  3. Unos trabajos navideños muy bonitos.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  4. Sama si kriva, kaj pa si tako lepe svečnike naredila, zdaj pa jih vsi hočejo :)))))) Pridna si, ni kaj in darilca so super.

    OdgovoriIzbriši
  5. vladka, najlepša hvala in hvala za pohvalne besede.lp

    OdgovoriIzbriši
  6. ja, včasih res izgleda, kot da samo ustvarjamo in nič drugega :))) Ampak, me punce, zmoremo vse kar hočemo ane? Krasna darilca si naredla, svečniki so hudo dobri, škoda pa, da ni na steklenici tvoje hiške, meni so izredno všeč.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. res je keltika kar praviš, me punce zmoremo več stvari hkrati. verjetno bo tudi kaka hišica gor.
      hvala za komentar in ogled,
      lp

      Izbriši
  7. Čudovita darilca. Res ne vem kdaj vse uspeš naredit.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vauu razturaš. Čudovito vse od vžigalic do šampanjca in svečnikov. Se ne bi mogla odločit za zmagovalno darilce.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zvonka, hvala lepa. me veseli, da ti je moje ustvarjanje všeč,
      lp

      Izbriši