ponedeljek, 15. december 2014

Izziv št. 21

naj bo rdeče in zeleno. Joj, rdeča barva, ki mi že vse življenje dela "priglavice", odkar so me kot majhno deklico, napadali domači purani pri babici. Kadar koli sem imela oblečene rdeče žabice ali kaj rdečega, me je en puran vztrajno napadal.
No, naj bo dovolj zgodbe iz otroštva. Naredila sem izziv, slika mu dela krivico, ker sem ravnokar na hitro poslikala, pa že tako imam težave s fotografijo.
Kako je to uspelo SuzyMojci in ostalim  ??




 

4 komentarji:

  1. Edina si, ki se je striktno držala pravil rdeča in zelena barva. Pri nama s Suzy je še kanček beline. Smo zato diskvalificirane:)) :))
    Lepa je in svetloba se je lepo poigrala z rdečo barvo. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mojca hvala! ti ne veš, koliko težav sem imela s to kombinacijo!
      jaz sem očitno tako razumela. sem hotela že belo gor dajat, pa sem si rekla, kako bo pa potem ta izziv izpadel??? vajini sta prečudoviti.
      lp

      Izbriši
  2. Lej si striktna in se držiš navodil - meni je všeč :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne-ja, hvala lepa. sem se zelo namučila s to kombinacijo... ni šla in ni šla skupaj,
      lp

      Izbriši