torek, 23. december 2014

Moje zadnje ustvarjanje

v letošnjem letu. Priznati moram, da sem bila za razliko od ostalih let, letos zelo, zelo delavna. Naredila sem ogromno voščilnic, ki bodo šle že v škatlo za leto 2016, da ne govorim, koliko še vse ostalega. Bila sem tudi na šestih sejmih in z vsem sem lahko zelo zadovoljna. Skratka, letošnje leto lahko označim za uspešno, delavno...., upam, da se bo moja vnema po ustvarjanju nadaljevala tudi v prihodnjih letih.
Po naročilu sem naredila še en svečnik z motivom angela. Imela sem pri roki le ta servetek, upam, da bo naročnici všeč, drugače pa, lahko mirne duše ostane pri meni doma. Na mojih policah je vedno prostora še za kak izdelek.
Slika kot vedno, mu dela veliko krivico. Kakor koli sem ga obrnila, lakirana podlaga naredi svoje in odsev je kar močen. No, upam, da se bo vseeno videlo, da sem se trudila po svojih močeh.






                                         pa še s svečko - je kar v keramični okrasni posodici




Da pa ne bom ostala samo pri enem, sem naredila še enega z že znanim motivom božične zvezde, ki bo ravno tako "romal" za božično darilo.








Tako, to bi bilo vse v tokratni objavi. Poslikane imam še dve stvari, vendar na telefonu. so pa žal že odšle od mene. Upam, da tudi to pokažem. če ne letos pa naslednje leto.


12 komentarjev:

  1. draga moja, tako kot te spremljam, se veselim vsake tvoje objave, vsakega novega elana, saj ti to veš, v tvojih izdelkih je veliko več, kar je očem skrito... a se čuti, naj bo tudi naslednje leto uspešno, ustvarjalno in naj najdejo tvoji izdelki nov dom... iz srca ti želim vse lepo, topel objemček in hvala ti za vse ....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. irna, najlepša hvala za lepe besede in vzpodbudo, uspešno in vse lepo tudi tebi,
      pozdravček

      Izbriši
  2. Zelo lepa sta in res si bila pridna to leto. Verjamem, da je to tudi Božiček videl :) Jaz ti tudi drugo leto želim veliko lepih ustvarjalnih trenutkov in čimveč dobrih idej.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vladka hvala, da si obiskovala moj blog in mi s komentarji dajala nov zagon. tudi tebi želim vse lepo in čimveč lepih, kaj lepih čudovitih izdelkov,
      lp

      Izbriši
  3. Zadnja??? To bomo še videli. Je pa res, da sta svečnika čudovita in unikatna pod katerima se lahko samo ti podpišeš. Želje pa...v ponedeljek ob 8.30 zjutraj na kavi , na štiri oči. Se vidiva. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mojca, hvala za ogled in komentar in seveda, kavica pade!
      lp

      Izbriši
  4. Svečnika sta čudovita, bogata, prav vzeta iz baroka. Verjamem, da si bila letos pridna, ustvarjalna, pa saj si vedno. In naj bo tako tudi naslednje leto, da bomo lahko spet občudovali tvoje izdelke. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Res si bila pridna in celo papričkanaj si se lotila :). Draga moja blog frendica - božiček je to zagotovo videl in ti pustil lepa darilc apod jelko. Svečnika pa sta oh in sploh fenomenalna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne-j, hvala ti! ja, božiček je našel pot do moje hiše!
      lp

      Izbriši