sreda, 31. december 2014

Novoletna večerja

je ponavadi na meni. Se pravi, božično pripravlja moja tašča, novoletno pa jaz.
Letos je bila želja, da se vse vrti okrog morskih stvari, zato je bilo na našem meniju vse, kar so si moji gostje zaželeli.
Predjed: morska solata, škampi na buzaro in hobtnica popečena s krompirjem, paradižniki, olivami in začimbami.
Kasneje so sledili še ribji fileji z različnimi solatami (žal ni poslikano), za sladico pa najprej mafini z nutelo in muškatna penina, pozneje čokoladna rulada in sorbet, pa seveda tatarček ni manjkal in po polnoči, novoletna sarma, ki je počakala kar do kosila, ker je bilo enostavno, hrane preveč.


2 komentarja:

  1. Uf... jaz bi se kar povabila k tebi na večerjo. Si mi naredila orngi skomine, sploh ker obožujem morsko hrano :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne-ja, nikoli se ne ve, morda pa pride tudi tole. in seveda boš dobrodošla.
      lp

      Izbriši