torek, 25. november 2014

Da ne bo dan brez objave

pokažem še ostale voščilnice, ki nastajajo poleg izziva.
Več ali manj videni motivi. Moram porabiti ostanke, da lahko nabavim nove. Me ustvarjanje novoletnih kar drži in trudim se, da  skoraj vsak dan naredim vsaj dve.


                                       Vintage stil mi je pri srcu, zato sem naredila tega božička


                                                        čisto enostavni s filc dodatkom


božična zvezda


štampilja, z dodatki



                                                               štampiljka cerkve z dodatki






ta je nastala še za včerajšnji izziv št. 7, pa nikakor nisem našla ozadja, včeraj sem jo končno dokončala, ker sem dobila namig, da bi pa modra super pasala.



Lepo ustvarjanje vam želim!

17 komentarjev:

  1. Opa, delaš 100 na uro. Lepe, lepe, lepe, še posebno božiček v vintage stilu. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mojca, hvala. se trudim, da jih naredim vsaj nekaj vsak dan, če seveda uspem.
      lp

      Izbriši
  2. Lusno, mi je pa se posebej padla v oci tista vintage.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo in pridno ustvarjaš, tista z vintage Božikom je pa prvakinja, LP:)

    OdgovoriIzbriši

  4. Nice Christmas cards!
    With Santa Claus is the most beautiful because also like vintage cards :)
    Pozdrawiam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. thank you so much for your kind comment,
      best regards to you anna

      Izbriši
  5. Vse so zelo lepe. Še posebej prva. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako si pridna in ustvarjalna, zelo raznolike voščilnice nastajajo, a prav vse so lepe!

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow koliko divnih čestitki.Baš si bila vrijedna.
    LP, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako pestro je v tvoji delavnici
    super voščilnice
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  9. S to objavo si me presentila 100 na uro - pozitivno, da ne bo pomote. Ugriznila si v paprčkanje in vztrajno piliš tehnike in ideje. Pokazala si čudovit nabor idej in izvedb - ti dam 10+ in komaj čakam kaj boš še pripravila do konca izzivov :)!

    OdgovoriIzbriši