četrtek, 13. november 2014

Izziv št. 2

ki se ga grem s Suzy je bil za danes - smrekica, zimska idila. Joj, kako sem v bistvu vesela, da imam nekaj, kar me prisili k razmišljanju in seveda k delu. Sem si dala kar nekaj dela, ker v bistvu nisem vedela, kako naj se lotim, oz. bolje rečeno, s čim naj se lotim. Doma imam nekaj materiala za izdelavo čestitk, vendar sem omejena na to, kar imam po kuvertah shranjenega. Štanc ravno ne premorem, štampiljk imam tudi samo par......No, vseeno nastanejo novoletne. Se pač za ta čas pripravim in potrudim.
Moj današnji izziv je tak







Za izziv je bila narejena tudi tale, vendar, sem se odločila za belo, ker je bolj zimska.




Saj vem, saj vem, zelo slab fotograf sem. To bi bila naslednja "šola", ki bi jo morala obiskovat.
Mogoče takrat, ko bom v penziji in bo časa na pretek.
Lepo ustvarjanje vamželim!   

21 komentarjev:

  1. Všeč mi je najin izziv. Tvoji voščilnici sta pa itak obe prekrasni

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala suzy, res sem vesela tega najinega sodelovanja,
      lp

      Izbriši
  2. o kako lepo je gledati vajine izzive, čakam nadaljevanja.. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Se pridružujem ostalim - čudovito in komaj čakam novih izzivov :).

    Kaj je prva smrekica narejena iz snežink?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne-ja, hvala. smrekica je narejena iz belih vejic. imam samo tako štanco v mojem ustvarjalnem prostoru, pa eno mini snežinko, čisto navadno. ne premorem veliko pripomočkov
      lp

      Izbriši
  4. Obe sta prav čudoviti, krasno si naredila smrečici in snežno podlago. Prvi tudi zelo pristaja pikčasto - sneženo ozadje. LP:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tanja, najlepša hvala za komentar. sem vesela, da so ti všeč.
      lp

      Izbriši
  5. Po domače povej Irena...rabiš nekoga, ki te nasuva v rit, te postavi pred dejstvo in potem letijo ven tako krasne voščilnice. Za Tinino delavnico ti je pa res lahko ŽAL, ker je bila res vrhunska. Naslednja, ki bo...le glej, da prideš. (ne čakaj penzije, ker še noben penzijonist nima niti toliko časa, da bi šel kam na kavo, kaj šele na kakšen tečaj fotografije).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mojca, zdajle si mi pa dala vetra, hahaha,
      hvala za tvoj komentar. boš povedala, kdaj bo.
      lp

      Izbriši
  6. Smrekce so prav simpatične, še posebno s tistima iz vejic si imela kar precej dela z lepljenjem verjetno. Pa fino paše pokasto ozadje. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Obe sta zelo lepi, pravi zimski idili.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasan izazov ste si postavile. A Kod tebe su nastale vrlo lijepe čestitke. Prva mi je za mrvicu ljepša.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako simpatični smrekici, pa zelo domiselno sestavljeni - super!

    OdgovoriIzbriši