sreda, 19. november 2014

Izziv št. 5

je bil po predlogu Suzy božična zvezda. Tokrat je bil izziv - "manj je več", čeprav je bila zvezda že motiv,
je bil takrat poudarek na juti oz. kako se znajti, če te nimaš pri roki.
Mislim, da ne bo nič narobe, če se ta motiv pojavi večkrat, saj je značilen za čas, ko prihaja in jo lahko uporabimo na različnih voščilnicah, tako samostojno, ali pa kot dodatek v kaki mini izvedbi. Se strinjate z mano, a ne? 
Moja tokratna čestitka izgleda takole


da pa ne naredim samo ene, sem seveda naredila še njeno "dvojčico" v drugi barvi




Katera od njiju vam je pa bolj všeč, pa prosim pokomentirajte!
Hvala, da sledite najinemu internemu izzivu, katerega se grem zelo rada, saj le tako najdem dovolj časa, da poleg vsega, naredim še voščilnico ali dve.

14 komentarjev:

  1. Zelo lepi voščilnici in domiselno uporabljen motiv ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooooo kako sta lepi,
    super, da si embossirala ozadje
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Uspešno s 5+ prestala še peti izziv. Meni so všeč kar obe, na beli in zeleni embosirani podlagi, zvezda je pa vrhunska pikica v sredini. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta motiv je zelo hvalezen, ker je sam na sebi tako bogat, da res ne potrebuje veliko. Jaz ga imam zelo rada in prav obe tvoji voscilnici sta lepi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. res je, božične zvezde so bogate same po sebi. hvala za komentar in ogled, lp

      Izbriši
  5. Obe sta čudoviti, druga je bolj tradicionalna, meni pa je malce bolj všeč bela - imam pač zelo rada belo barvo na voščilnicah :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni su obje lijepe.A božićna zvijezda je stvarno motiv koji jednostavno svugdje paše i ne možeš s njim pogriješit.
    Lp,MArtina

    OdgovoriIzbriši
  7. Božična zvezda je itaq TOP za tak izziv :). Meni sta obe varianti zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši