sreda, 26. november 2014

Izziv št. 9

snežinke, snežinke, sneženje. Midve s Suzy kličeva sneg. No, saj naj še kar malo počaka v dolini, v gorah pa naj zapade.
Nisem čisto prepričana, če sem ujela pomen izziva, ampak, trudila sem se v tej smeri. Prvo sem naredila kot zasneženo pokrajino, oz. kako ponoči pada sneg. Vmes sem odtisnila nekaj snežink. Drugo pa sem bolj približala temi - snežinke.
Pokukajte še k Mojci ker je sedaj tudi ona del najinih izzivov. Če se nam pa pridruži še Čarovnija z male kmetije, poglejte na njen blog Čarovnije z male kmetije






              podlaga je temno modra in se na zadnji sliki ne vidi - žal nisem mogla ujet prave barve, se pa na prvih dveh vidi, da je temnejša



In naslednji izziv  do petka je -  "živalca"na voščilnici - novoletni seveda!

20 komentarjev:

  1. Smreki izgledala kot dva piškotka oblita z belim sladkorjem, pa utr. inki, pa snežinke...prava zima. Ni kaj...krasni...obe. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mojca hvala. sem res hotela ujet ples snežink. ampak, potem "rata kot rata", bi rekla po domače. ena "packa" je malo večja snežinka,
      lp

      Izbriši
  2. Super sta. Obe. Iskreno povedano mi je tisti nočni motiv še lepši od druge. Saj je sneg - tudi bela packa je snežinka, saj ni treba, da ima vse krake izdelane u nulo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala suzy,kot sem že pri mojci napisala, ena packa je pač večja, in naj bi bila snežinka, haha.
      lp

      Izbriši
  3. Wauuu
    prekrasni sta
    vsaka nosi svojo osebno noto
    lp Tamara

    vabljena k sodelovanju v Marininemu blog hopu-pokukaj na moj blog za navodila
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tamara, hvala za komentar in povabilo. bom pogledala, če sem sploh primerna za kaj takega,
      lp

      Izbriši
  4. lepo si predstavila ples snežink, izbirate vedno težje izzive... lepo vam gre tole od rok.. lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Vau čudovito, nočna pokrajina je fantastična! Tista bela "packa" je kot luna, sem mislila, da si jo namerno tako naredila - super je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, tisto velika packa je res luna, samo poleg mi je padla še ena večja - naj bi bila snežinka,
      lp

      Izbriši
  6. Vidve ga kar klicita, me nic ne moti in lepo si naredila to zasnezeno pokrajino, pri drugi pa luknjo simpaticno prekrila s snezinkami.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasno. Obje si napravila divno.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  8. A veš, da niti dve snežinki nista enaki? Meni je snežni metež zeloooo všečen, sploh ker vem, da se trudiš v svetu papirčkanja in bi raje in z levo roko to naredila iz Fima :).

    Čestitke tudi Mojci in Maji, ker sta se pridružili vajinemu izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  9. Oho, lepo sta razširili tale vajin izziv. super!!!

    OdgovoriIzbriši