ponedeljek, 10. november 2014

Spet dva magnetka...

ki sta nastala že nekaj časa nazaj, nikakor pa nista našla "poti" do objave, bolje rečeno, nista bila dokončana.
Sobota je šla po svoje, sejem sem odpovedala, ker nisem hotela tvegati, da bi šla tako daleč v dež.
Sem se pa prijavila za to soboto. Zaradi slabega vremena, je organizator praktično odpovedal vse kulturno dogajanje, pohod.... skratka, vreme ni bilo naklonjeno.
                                              
                                           takole pa izgledata na magnetni tabli, slika pa bolj slaba



No čisto tako nedelavno pa le ni šlo. Ker je bila to Martinova sobota, sem pripravila kosilo, nato pa so stekle priprave še za nedeljskega, na katerem se je zbrala vsa moja družina vključno z malo Zojo, in
takole smo proslavili Martinovo nedeljo, kljub temu, da nimamo vinograda in da nismo imeli svoje trgatve, ampak, tradicija mora bit in račka z mlinci in rdečim zeljem ne sme manjkati.

 

12 komentarjev:

  1. Odgovori
    1. tamara hvala, šele fotka je razkrila, da sem bila površna pri risanju,
      bo potrebno it po nova očala!
      lp

      Izbriši
  2. Gumbki so krasni ...imam enega doma...hvala lepa še enkrat. Najbolj zanimivo je pa to, da imam danes , ko gledam tvojo objavo v roki banano...ti včeraj pa jabolko...Bi jo pa pa menjala s tvojim nedeljskim kosilom. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala mojca za komentar ! a veš, da mene tudi lakota daje, od vsega prenajedanja, imam 30-dnevno čiščenje, hahaha, ravno prav, do naslednjih praznikov,
      lp

      Izbriši
  3. Eno mojih najljubsih kosil :) In magnetka sta tusi zelo lusna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a veš vladka, da zadnje čase tudi mojih.... prej nisem nikoli jedla račke, sedaj pa, ko jo pripravljam sama in jo "nafilam" z vsem, kar lahko prevzame vonj, ki me je motil, je pa ok (jabolko, čebula in kostanj, naredijo svoje)
      lp

      Izbriši
  4. Mmm, čisto prava Martinova pojedina. Za prste oblizniti in krožnike polizati do čistega :)
    Gumbka pa sta prav simpatična.

    OdgovoriIzbriši
  5. Gumbići su prekrasni. A Martinje ste pošteno proslavili.To mi malo fali ovdje u ledenoj Njemačkoj.:)
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. martina hvala. zaista smo dobro proslavili, haha. nisam znala da si ti u njemačkoj.
      lp

      Izbriši
  6. čudovita gumbka, in zelo slastno kosilo - pa čeprav ga vidim samo na slikah :)

    OdgovoriIzbriši