nedelja, 16. november 2014

Izziv št. 3

je bil 3d snežak. Kako enostavno, sem si mislila. No, pa le ni bilo tako. Takoj sem začela razmišljat, kako ga naj naredim, kakšen material imam na voljo doma.
Idej sem imela kar nekaj v glavi, samo kako potem udejanit. Ker nimam kakih štanc, da bi si izsekala kroge, sem si pač pomagala tako, da sem jih izrezala na roke in ker ne znam ravno natačno izrezovat, je bilo  videti vse zelo ubogo. Nato sem se spomnila, da dam gor kar navadno vato in zakrijem svoje krivo rezljanje. Na koncu sem ugotavljala, da sem jo naredila kot prvošolček in ne vem, če je ravno nek vrhunski izdelek. No, je kar je.
V glavnem sem vesela, da s Suzy uresničujeva zastavljeno.
Moj tokratni izziv izgleda takole

in ker nisem prepričana, če je OK, sem naredila še enega. Tudi čisto na "izi" bi rekla, nisem vložila ne vem koliko truda. Mi je pa tak - hudomušen.


pa še slikica od blizu, da se vidi, da ima 3d oči in nos



Sedaj pa k novemu izzivu, sem vsaj "prisiljena" ustvarjat vsak dan.

22 komentarjev:

  1. Lepa sta. Tudi pri meni je bilo ustvarjanje z vato, pa ni prišlo tako lepo kot pri tebi in še vedno čaka tam na mizi. Ta drugi je pa prav čudovit

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. suzy hvala, si se ti tudi dobro znašla. z vato ga pa le pokaži, me prav zanima, kakšna ideja se je porodila tebi,
      lp

      Izbriši
  2. Super je pogledati, kako si se na razlicne nacine znasla, da si izdelala smreke iz prejsnje objave in tale dva snezaka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vladka hvala. res se moram znajti z materialom, ki ga imam na voljo. in to je ene vrste velik izziv zame
      lp

      Izbriši
  3. Simpatična snežaka sta tole, tvoja iznajdljivost pa tudi nima meja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne vem sicer kako je padla odločitev za tokratni izziv ... kakorkoli je fajn ideja, ki te prisili, da vsak dan nekaj narediš ... tudi jaz bi se mogla lotit kakšnega izziva ;o) ... vatiran snežak je prou fajn ... in se nič ne opazi, da kaj fali od pripomočkov ... tadrugi me je pa tudi nasmejal

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mirjam, hvala. kar pridruži se, bo bolj pestro, pa več za mislit, haha,
      lp

      Izbriši
  5. Ti si pa kar zares vzela ta interni izziv. Pa še fino ti ratuje. Tale drugi snežak pa je tudi mene nasmejal. Vata ali filc je pa dobra stvar, s katero lahko prekriješ vse kikse, ki jih narediš. Komaj čakam nadaljevanje. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mojca, hvala. ja, imaš prav, vata je naredila svoje in zakrila moje krivo rezljanje, haha.
      lp

      Izbriši
  6. Lušno sta si to zastavili in tvoj snežak je super izpadel.

    OdgovoriIzbriši
  7. prvi zmaga, je veliko bolj snežakast lp :)

    OdgovoriIzbriši
  8. kako luškani ledenkoti
    vsak zase je nekaj posebnega
    lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno si se snašla i napravila baš slatke čestitke.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  10. Oppa tole pa je ideja ena a in meni prav paše, da daje vtis "prvošolskosti" pa to je pozitivno, da ne bo pomote:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne-ja, hvala, sem vesela, da je v končni fazi vse ok, izpadlo,
      lp

      Izbriši
  11. Joj sta luštna! :) Oba sta mi všeč, super ti gredo od rok tile izzivi.

    OdgovoriIzbriši