petek, 28. november 2014

Izziv št. 10

"živalca" na novoletni voščilnici. No, pa sem imela spet en problem več, kaj in kako naj naredim. Ker nisem našla nič primernega v svojih "ostankih", sem si pomagala kar tako, da sem narisala in izrezala. Naredila dve - pri drugi naredila eno tako svojo šablono iz kartona in potem rezala. Se vidi moje vigi-vagi rezanje. Kaj hočem, očitno se ne bom "poboljšala!"
S suzy iščeva izzive, ki so na koncu res pravi izziv zame in mi dajo misliti, kako izpeljati. Suzy se je odločila, da naj bodo živali in živali so tu!

Kako se je pa Mojca spopadla s tem izzivom, pa Čarovnije .....
















Tako - naslednji izziv do ponedeljka je :   " naj se blešči ..........

22 komentarjev:

  1. Ooo, luštni! Pingvinček je tako cartkan, mucke sva imeli pa očitno obe v mislih :)) Meni je pa všeč, kar je na roke izrezano.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! res je, sva bili na isti valovni dolžini ,haha,
      lp

      Izbriši
  2. OOOO, super sta. Tako pingvinček kot maček.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaniva rešitev. Nikoli ne bi pomislila na muca za novoletno voščilnico ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrlo dobro se ti snalaziš u kreiranju svojih čestitki. I ove mi se jako sviđaju.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Love these cute animals wit their wonderful fluffy hats.Thank you for joining us at Inkspirational Challenges. Come back next time! Marina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. marina, thank you so much and thank you for an invitation!
      regards

      Izbriši
  6. Krasno si zvozila ta izziv. Pa kaj krasno...fantastično...pingvinček in iglu sta tako cart, nekaj posebnega, muca pa sploh ne zaostaja nič za njo. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale pingvin mi je zelo posrecen. Tale macka pa se mi zdi tudi prav zadovoljna s tole bozicno kapo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vsaka čast, da se lotiš rezanja na roke, pa da še takole super izpade - obe voščilnici sta zelo simpatični :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Res ne vem zakaj se pritožuješ nad rezanjem, ker mu prav nič ne manjka. To niso motivi, ki bi imeli gladek rob - sneg ni še nikoli bil kot steklo, muci pa je zagotovo kakšna dlaka uide pred jezikom :P. Svetovni voščilnici in podpiram tvoje rezanje na roke brez vseh "fensi" pripomočkov.

    OdgovoriIzbriši